• ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر
EnglishPersian

خرید، راه اندازی و بهره برداری سیستم یکپارچه راهکاران در شرکت درخشان ساز

خرید، راه اندازی و بهره برداری سیستم یکپارچه راهکاران در شرکت درخشان ساز

خرید، راه اندازی و بهره برداری سیستم یکپارچه راهکاران در شرکت درخشان ساز

به گزارش روابط عمومی شرکت درخشان ساز ، در مورخ 1402/3/29 پیرو قرارداد خرید، استقرار و آموزش اتوماسیون جامع راهکاران شرکت همکاران سیستم ، آقای دکتر سعیدی مدیرعامل شرکت درخشان ساز طی جلسه ای  با  حضور مدیران شرکت و همچنین مدیران شرکت همکاران سیستم نسبت به روند اجرایی پروژه گفتگو و تبادل نظر نمودند.

در این جلسه آقای دکتر سعیدی مدیر عامل شرکت درخشان ساز ضمن استماع مراحل انجام و پیشرفت برنامه استقرار و آموزش راهکاران سیستم از طرف کارشناسان شرکت همکاران سیستم بیان نمودند : این شرکت جهت نیل به ارتقاء، پیشرفت و همراستا با تحولات و چشم انداز آینده شرکت نیاز به کنار گذاشتن فرایندهای دستی و نرم افزارهای قدیمی داشت ؛ که این مهم در ابتدای سال جاری با تلاشهای ایشان و تیم همراه پس از بررسی های کارشناسی و تخصصی با خرید یک دستگاه سرور مناسب و نرم افزار اتوماسیون جامع راهکاران میسر گردیده است .

ایشان علت انتخاب همکاران سیستم را همکاری 20 ساله با این شرکت، رضایت مندی کامل پرسنل از پشتیبانی، مطابق بودن ویژگیهای راهکاران با نیازها و استفاده از تکنولوژی های جدید وب در نرم افزارهای این شرکت عنوان کردند.

دکتر سعیدی در ادامه اهداف اصلی از انتخاب اين نرم افزار را ترمیم زیرساخت های اداری، حذف استفاده از کاغذ، افزایش چابکی سازمان، بالابردن امنیت اطلاعات و جلوگیری از دوباره کاری و خطاهای کاربری و … برشمردند . همچنین ایشان بهره گیری از یک سیستم جامع و یکپارچه را عاملی برای حصول اطلاعات دقیق نسبت به موجودی کالا، سفارشات، میزان تولید، فروش، کیفیت تولیدات و انتظارات مشتری دانستند، وعنوان کردند که چنین سیستمی می تواند در  تصمیم گیری های مدیریتی و ارتقاء جایگاه شرکت درخشان ساز نسبت به سایر رقبا نقشی موثر داشته باشد. لذا نسبت به استفاده هر چه سریعتر از سیستم یکپارچه راهکاران و انتقال از نرم افزار قدیمی به این نرم افزار دستور اکید صادر فرمودند.

در ادامه آقای مهندس حیاتی مدیر پروژه شرکت همکاران سیستم گزارشی از مراحل استقرار و آموزش نرم افزار راهکاران ارائه دادند ضمن اینکه همکاران نیز به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

درپایان مقرر شد از روز شنبه 3 تیر ماه اتوماسیون یکپارچه راهکاران عملیاتی شده و آقای داسدار و آقای مهندس قربانزاده بعنوان مدیر پروژه پیاده سازی نرم افزار راهکاران و همچنین رابط فنی با کارشناسان آن مجموعه در تعامل باشند.

در پایان دکتر سعیدی از زحمات تیم آموزشی راهکاران قدردانی نمودند

 

 

  

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات


اخرین پروژه ها


فیلم های پلیمری
فیلم های پلیمری
هارد تاچ
هارد تاچ
پلاستیک خود رنگ
پلاستیک خود رنگ
مستربچ
مستربچ
آلیاژ  مهندسی پلیمر
آلیاژ مهندسی پلیمر
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه

برچسب ها