• ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر
EnglishPersian

برگزاری نخستین نشست مشورتی و هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته شرکت درخشان ساز

برگزاری نخستین نشست مشورتی و هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته شرکت درخشان ساز

برگزاری نخستین نشست مشورتی و هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته شرکت درخشان ساز

به گزارش روابط عمومی شرکت درخشان ساز ،با تدبیرو پیشنهاد دکتر سعیدی مدیرعامل شرکت ، نخستین نشست مشورتی و هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته روزیکشنبه مورخ 1402/04/04 با حضور آقايان مهندس جعفر امیر فیض ،مهندس بهروز مهام ، مهندس مجید افرا و دکتر مصطفی سعیدی  در دفترمدیریت این شرکت برگزارشد .

 در این نشست صمیمانه مدیران پیشکسوت صنعت پلیمر با اولویت بندی مباحث و ماموریت های خود به تبادل تجربیات و دیدگاه خود پرداختند .

در ابتدای این  مراسم دکتر سعیدی ضمن خوشامدگویی به مدیران عامل اسبق شرکت درخشان ساز ، با اشاره به اینکه مدیریت کنونی باید از مدیران گذشته کسب تجربه کند و باید فراتر از فعالیت های کنونی شرکت اندیشه کسب کنند و حداقل 10 سال آینده آن را نیز در نظر بگیرد تا مدیران آینده به مانند امروز در برخی از تجهیزات و زیرساخت ها احساس کمبود نکتتد .

مهندس جعفر امیرفیض که پس از دکتر جهانی سکان مدیریت درخشان ساز را بر عهده داشت ، این گونه بیان فرمودند : انسان دوست دارد بارها در جایی که در آن خاطرات شیرین دارد سربزند . واین حس زیبا را مدیون دکتر سعیدی مدیرعامل کنونی درخشان ساز هستیم که این فرصت را به ما داده تا باردیگر آن لحظات زیبا را در خاطرمان مرور کنیم .

مهندس مهام  نیز با بیان اینکه اقدامات توسعه ای خوبی در شرکت انجام شده است که نشانگر تلاش مدیریت و کارکنان این مجموعه می باشد . دکتر سعیدی در تایید ایشان اضافه نمود مدیریت خوب هیچگاه نمی تواند به تنهایی موفق شود مگر آنکه در کنار پرسنل متخصص و متعهد قرار بگیرد و بصورت یک مجموعه فعالیت داشته باشند .

مهندس افرا نیز ضمن ابراز لطف و تشکر از دکتر سعیدی خاطرنشان کرد : توسعه شرکت بسیار چشم گیر بوده است و این دستاورد  یکی از عوامل تاثیر گذار مدیریت خوب مدیران گذشته بوده است که بستر را برای رشد و توسعه این شرکت مهیا نموده و بیان نمودند : در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه  از هیچ گونه همکاری و همفکری دریغ نمی نمایند .

گفتنی است در پایان این نشست ، با اهدا گل و لوح تقدیر توسط دکتر سعیدی ،از حضور گرم و صمیمی مدیران اسبق قدردانی به عمل آمد .

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات


اخرین پروژه ها


فیلم های پلیمری
فیلم های پلیمری
هارد تاچ
هارد تاچ
پلاستیک خود رنگ
پلاستیک خود رنگ
مستربچ
مستربچ
آلیاژ  مهندسی پلیمر
آلیاژ مهندسی پلیمر
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه

برچسب ها