• ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر
EnglishPersian

برگزاری اولین جلسه مشترک شرکت درخشان ساز و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

برگزاری اولین جلسه مشترک شرکت درخشان ساز و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

برگزاری اولین جلسه مشترک شرکت درخشان ساز و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت درخشان ساز ، پیرو تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت درخشان ساز و پژوهشگاه پلیمر ایران ، در مورخ 1402/2/16 اولین جلسه با حضور آقایان دکتر عابدینی معاون فناوری ،دکتر عربی رئیس پژوهشکده فرایند، دکتر شروین احمدی رئیس پژوهشکده پتروشیمی ، دکتر عمرانی عضو هیات علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و کادر مدیریت شرکت درخشان ساز برگزار و در خصوص تعامل و همکاری مشترک گفتگو کردند .

در این مراسم دکتر سعیدی مدیر عامل شرکت درخشان ساز ضمن ابراز خیرمقدم به میهمانان با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت ، بیان نمودند : در راستای اجرای سیاست ارتباط صنعت و دانشگاه ، زمان آن فرارسیده است که بتوانیم با يک برنامه مشخص و رویکردی جدید اهداف خود را عملیاتی کنیم .

وی این نوع همکاری را یک همکاری ویژه و بر اساس درک متقابل ، برشمرد و آن را یکی از انواع استراتژی های مورد نظر خود دانست و هدف از این اقدام را به منزله اجرایی شدن ارتباط میان صنعت و دانشگاه دانست و به این جمع بندی رسید که باید اولویت های پیشنهادی از طرف پژوهشگاه در راستای تولید محصولات هایتک و غیر قابل رقابت طی کارگروه های مشترک میان شرکت درخشان ساز و پژوهشگاه پلیمر مشخص و بر مبنای برگزاری آموزشهای مورد نیاز طی یک برنامه مشخص رویکرد اجرایی و عملیاتی به خود گیرد .

دکتر احمدی نیز ضمن اشاره به اینکه شرکت درخشان ساز تجربه و توان علمی لازم در زمینه تولید کامپاندهای پلیمری را دارا می باشد ، با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های این شرکت و فراهم بودن زیر ساخت های لازم در زمینه تولید کامپاندهای پلیمری و همچنین نظر مثبت دکتر سعیدی در جهت همکاری با پژوهشگاه پلیمر ایران در زمینه ارزان سازی تولید کامپاندهای پلیمری با کیفیت ، تولید محصولات غیر خودرویی و ورود به بازارهای جهانی را پیشنهاد دادند .

همچنین نمایندگان دو طرف برای پیگیری موضوعات مشترک و برگزاری جلسات مستمر(هر 15 روزیکبار) و ارائه گزارش به مدیران ارشد دو سازمان معرفی شدند ، و در پایان اعضای هیات علمی پژوهشگاه پلیمر ایران از فرایند خط تولید شرکت بازدید نمودند و ضمن ارج نهادن بر تلاش مجموعه و دست اندرکاران ، تشکر نمودند. دکتر سعیدی متقابلا از زحمات تیم پژوهشی و اساتید علمی پژوهشگاه پلیمر قدردانی نمودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات


اخرین پروژه ها


فیلم های پلیمری
فیلم های پلیمری
هارد تاچ
هارد تاچ
پلاستیک خود رنگ
پلاستیک خود رنگ
مستربچ
مستربچ
آلیاژ  مهندسی پلیمر
آلیاژ مهندسی پلیمر
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه

برچسب ها