• ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر
EnglishPersian

حضور درخشان شرکت درخشان ساز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

حضور درخشان شرکت درخشان ساز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

حضور درخشان شرکت درخشان ساز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

هفدهمين نمايشگاه بين المللی ايران پلاست در تاريخ 26 شهريور ماه با حضور جواد اوجی وزير نفت و مرتضی شاهميرزائی مدير عامل شرکت ملی صنايع پتروشيمی و تعدادی از معاونين وزير نفت و نمايندگان مجلس در محل دائمی نمايشگاه بين المللی تهران آغاز بکار کرد و تا 29 شهريور ماه ادامه داشت .

اين نمايشگاه با مشارکت بی سابقه 560 شرکت داخلی و 210 شرکت خارجی آخرين دستاورد ها و توانمنديها و  توليدات خود را در معرض نمايش بازديدکنندگان و فعالين صنعت پتروشيمی و کامپاند قراردادند.

شرکت درخشان ساز هم بعد از يکسال دوری از حضور به صورت غرفه گزار در اين  نمايشگاه به دستور دکتر مصطفی سعيدی مدير عامل جديد شرکت پر توان و قدرتمند در اين نمايشگاه حضور يافت.

با توجه به اينکه در اين نمايشگاه شرکت درخشان ساز به عنوان زنجيره تأمين گروه صنعتی ايران خودرو معرفی گرديده بود و  قطعات خودروی ساخته شده از محصولات شرکت بطور زيبا به نمايش در آمده بود لذا در مدت چهار روز فعاليت اين نمايشگاه علاقه مندان بسياری از غرفه شرکت بازديدبه عمل آوردند و با توانمنديهای اين شرکت از نزديک آشنا شدند.

با عنايت به سياست دکتر مصطفی سعيدی مديريت جديد شرکت مبنی بر همکاری نزديک با دانشگاهها و پژو هشگاهها و استفاده از ظرفيت های دانشگاه و صنعت برای بهره مند ی از تکنولوژيهای نو و توانمندسازی شرکت در توليد و ارائه محصولات جديد به بازار ، تعدادی از  اساتيد و اعضاء هيأت علمی پژوهشگاه پليمر و پتروشیمی ايران از جمله آقايان دکتر يوسف جهانی، دکترحسن عربی، دکتر شروين احمدی و دکتر حسین علی خنکدار از غرفه شرکت بازديد به عمل آوردند و با مدير عامل وقائم مقام مدير عامل در امور بازرگانی و مدير مهندسی شرکت گفتگو و  تبادل نظر کردند.

با توجه به اينکه اين شرکت زنجيره تأمين گروه صنعتی ايران خودرو می باشد و محصولات خود را به شرکت مهر کام پارس عرضه می نمايد مدير عامل اين شرکت آقای دکتر ارضی فر به همراه تعدادی از معاونين و مديران آن شرکت از غرفه شرکت بازديد به عمل آوردند و با مدير عامل و رئيس هيأت مديره شرکت ديدار و مذاکره نمودند.

همچنين مديران حراست و روابط عمومی شرکت گسترش سرمايه گذاری ايران خودرو آقايان آهنگری و عرب به نمايندگی از طرف مديرعامل آن شرکت در غرفه شرکت حضور يافتندو با مديرعامل و رئيس هيأت مديره شرکت گفتگو و مذاکره کردند.

در مدت چهار روز فعاليت  اين نمايشگاه به منظور توسعه بازار کار درخشان ساز ، مدير عامل و رئيس هيأت مديره شرکت با تعدادی از شرکتها  در محل غرفه آنها جلسات و مذاکراتی به عمل آوردند که اثرات مثبتی در زمينه افزايش توليد و فروش محصولات وافزايش درآمد در آينده برای شرکت به همراه خواهد داشت.

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات


اخرین پروژه ها


فیلم های پلیمری
فیلم های پلیمری
هارد تاچ
هارد تاچ
پلاستیک خود رنگ
پلاستیک خود رنگ
مستربچ
مستربچ
آلیاژ  مهندسی پلیمر
آلیاژ مهندسی پلیمر
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه

برچسب ها