• ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر
EnglishPersian

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پلاستیکهای مهندسی درخشان ساز

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پلاستیکهای مهندسی درخشان ساز

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پلاستیکهای مهندسی درخشان ساز

آيين توديع و معارفه مدير عامل شرکت درخشان ساز صبح روز دوشنبه مورخ 1401/9/29 با حضور آقاي مهندس قاسمی معاونت برنامه ريزی و نظارت ،آقای آهنگری مدير حراست و آقای مهندس عرب مشاور مدير عامل و مدير روابط عمومی شرکت گسترش سرمايه گذاری ايران خودرو در شرکت درخشان ساز برگزار گرديد. در اين مراسم  آقای مصطفی سعیدی  طی حکمی از سوی احمد رویائی مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، بعنوان سرپرست شرکت پلاستیکهای مهندسی درخشان ساز معرفی گرديدند .

به گزارش روابط عمومی شرکت درخشان ساز در ابتدای جلسه آقای مهندس قاسمی ضمن تقدیر از خدمات آقای مهرداد منصوری در مدت زمان تصدی مسئولیت در شرکت پلاستیکهای مهندسی درخشان ساز، برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند. وی با اشاره به اين که افزايش توليد و فروش و فعاليت های تحقيق و توسعه از اولويت های این مجموعه می باشد افزود : ساختار اين شرکت به گونه ای طراحی شد که در اين سالها به خوبی توانست این پروژها را اجرا کند . از همه همکاران خواست که بصورت مستمر و کامل در جهت ارتقا و پیشرفت شرکت همدلی و همکاری صورت گیرد .

در حکم صادره مدیرعامل محترم ایکیدو  جناب آقای دکتر رويايي ایشان ابراز امیدواری کردند که مدیرعامل جدید ضمن رعایت قوانین کشور، بویژه قانون تجارت و مقررات جاری شرکت، با استفاده از اختیارات حاصل از اساسنامه به همراه اعضای هیات مدیره در پیشبرد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در آن واحد نهایت کوشش و جدیت را بعمل آورند.

در ادامه دکتر سعيدی مدیر عامل جدید شرکت خاطر نشان نمودند : می بایست همه ما بيش از همه دغدغه موفقيت اين شرکت را داشته باشیم و تلاش کنیم با کمک همه همکاران این شرکت را به دوران طلایی اش بر گردانیم، استمرار و افزايش توليد  و رفاه کارگران از اولویت های اصلی خود ذکر نمودند و از همه دوستان و کارکنان  شرکت خواستند تعامل و همکاری هرچه بيشتر را با هم داشته باشند.   

در خاتمه آقای منصوری ضمن تشکر از کليه کارکنان که در اين مدت با ایشان همکاری داشتند آرزوی موفقيت نمودند.

در پايان اين مراسم جناب آقای مهندس قاسمی معاونت محترم برنامه ريزی و نظارت هلدینگ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو حکم سرپرستی شرکت درخشان ساز را به آقای دکتر سعیدی تنفیظ نمودند و برای موفقیت این مدیر با تجربه و کارامد آرزوی موفقیت کرد .

مراسم با ذکر صلوات پایان یافت .

 
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی مقالات


اخرین پروژه ها


فیلم های پلیمری
فیلم های پلیمری
هارد تاچ
هارد تاچ
پلاستیک خود رنگ
پلاستیک خود رنگ
مستربچ
مستربچ
آلیاژ  مهندسی پلیمر
آلیاژ مهندسی پلیمر
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه
پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه

برچسب ها